Open voor noodzakelijk fysiotherapeutische zorg

Gezien de huidige maatregelen omtrent het coronavirus nemen wij onze verantwoordelijkheid en zijn wij genoodzaakt om de praktijk alleen open te houden voor noodzakelijke fysiotherapeutische zorg.

Het wegvallen van fysiotherapie kan gevolgen hebben voor het bewegend functioneren van mensen met gevolgen voor zelfstandigheid en optimaal functioneren.

Gezien de huidige maatregelen omtrent het coronavirus nemen wij onze verantwoordelijkheid en is de praktijk open voor noodzakelijke fysiotherapeutische zorg.

Dit betekent dat alleen personen zonder (milde) verkoudheidklachten en/ of koorts welkom zijn in de praktijk. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de beroepsgroep fysiotherapie omtrent hygiëne en sociale afstand.

Behandeling van acute klachten van mensen in vitale sectoren en cruciale beroepen, behandeling na operatie en chronische klachten kunnen na overleg en bespreking extra maatregelen doorgaan. Deze worden voorafgaand aan de behandeling telefonisch met u besproken.

De hogere risicopatiënten die niet naar de praktijk kunnen komen bieden wij behandeling op afstand aan. Dit kan zowel telefonisch of online door videobellen en oefeningen via e mail.

Eerste afspraak. Kom niet direct naar de praktijk maar neem eerst telefonisch contact op.

Patiënten die reeds in behandeling zijn worden vooraf gebeld om de gezondheidsrisico’s en veiligheidsmaatregelen te bespreken.

Heeft u last heeft van (milde) verkoudheidsklachten? Heeft u last van niezen, keelpijn, loopneus, licht hoesten of een verhoogde temperatuur? Dan kan de behandeling gezien het gezondheidsrisico van u, ons en andere patiënten helaas niet plaatsvinden.

Voor de mensen die sporten op abonnement gaan de trainingen niet door tot nader bericht. Als de maatregelen langer aanhouden zoeken wij een passende oplossing.

De praktijk zal telefonisch en via e–mail bereikbaar zijn. Voor vragen bel ons. Tel 045 5284400 of mail naar admin@fysiotherapieschurmann.nl.

Houd de nieuwsberichten op onze website of onze Facebook pagina in de gaten voor nieuwe informatie.

Team Fysiotherapie Schürmann